ΠΡΌΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΎΣΕΙΣ:

Απόστολος Νικολαΐδης γεννημένος το 1938 απεβίωσε το 1999

nikolaidis_apostolos_ermineutis
Νικολαϊδης ΑπόστολοςΟι οικοδόμοι είναι άνθρωποι που στέκουν ανάμεσα ουρανού και γης, χτίζουν και τραγουδάνε. Με τα χέρια τους χτίζουν τα σπίτια των ανθρώπων, με τα τραγούδια τους χτίζουν όνειρα και σκάλες, που οδηγούν στον ουρανό. Ο Απόστολος Νικολαϊδης ήταν οικοδόμος. Το όνειρό του ήτανε να γίνει ένας επαγγελματίας τραγουδιστής.
Οι δεκαετίες του ’50 και του ‘60 ήταν η εποχή των οικοδόμων - τραγουδιστών: Γιάννης Τζιβάνης, Στέλιος Καζαντζίδης, Στράτος Κύπριος και πολλοί άλλοι... Όταν ο εργάτης γίνει επαγγελματίας τραγουδιστής, τα λαϊκά τραγούδια που λέει αποκτούν μιαν άλλη αυθεντικότητα. Τα βιώματα της φτώχιας, της στέρησης και της βιοπάλης γίνονται συναισθήματα της ψυχής και από την ψυχή περνούνε μέσα στις φωνητικές χορδές, χρωματίζουν τις λέξεις, τις συλλαβές και τις μελωδίες με τα κατάλληλα αυθεντικά χρώματα: το χρώμα του λυγμού, του παράπονου, της διαμαρτυρίας, της διεκδίκησης... Ο Απόστολος Νικολαΐδης ανήκει κι αυτός στην ομάδα των οικοδόμων - τραγουδιστών.





Από δεκατριών χρονών παιδί (1951) δούλευε στις οικοδομές, πρώτα μαζεύοντας πρόκες, μετά κουβαλώντας μαδέρια και μπετόν στην ωμοπλάτη και στο τέλος καλουπατζής - ξυλουργός μπετόν αρμέ, όπως αναγράφεται στο εργατικό του βιβλιάριο, στα 1959. Γι’ αυτό και απόκτησε αθλητικό παράστημα, επειδή έκανε γυμναστική από μικρός, όπως δηλώνει πάλι ο ίδιος. Κι εδώ φαίνεται το σαρκαστικό χιούμορ του Απόστολου Νικολαϊδη, ένα χιούμορ που θα εκδηλωθεί αργότερα με τη μορφή μάγκικου ύφους στα τραγούδια του. Παράλληλα ο έφηβος Αποστόλης, που «από την κοιλιά της μάνας του» και «από την κούνια του» ακόμα τραγουδούσε, ασχολείται και με τη μουσική. Το μαντολίνο και ύστερα την κιθάρα που γρατζουνούσε, του τα σπάσανε οι γονείς του, σε μια προσπάθεια να τον αποθαρρύνουνε απ’ το να ασχολείται με το τραγούδι, που κατά τη γνώμη τους και με τα δεδομένα της εποχής δεν μπορούσε να θρέψει μια φτωχή οικογένεια. Όμως ο Αποστόλης επέμενε και μαζί με δυο φίλους του σχημάτισαν ένα τρίο χωρίς όνομα και κάνανε καντάδες στα …βουνά και στις ερημιές, αφού τότε η περιοχή της Άνω Τούμπας, όπου μένανε, είχε ελάχιστα σπίτια.

Τα κανταδόρικα και ελαφρά τραγούδια, που τραγουδούσε εκείνη την εποχή, με τους πλατειασμούς και τις γλυκερότητές τους, θα προικίσουνε τη φωνή του Νικολαϊδη με μια πλατειαστική, κοροϊδευτική διάθεση, που θα εκδηλωθεί κι αυτή στα μάγκικα τραγούδια του, διαμορφώνοντας αργότερα το ιδιαίτερο μάγκικο χρώμα αυτού του τραγουδιστή.
Όμως όταν άκουσε από δίσκους τη φωνή του Καζαντζίδη, ομολογεί ότι όλα άλλαξαν μέσα του. Κατάλαβε ότι τα ερωτικά και κοινωνικά τραγούδια στο ύφος Καζαντζίδη ήταν καμωμένα για να εκφράζουν όλο τον κόσμο. Κι έτσι εντάχθηκε στη μεγάλη του Καζαντζίδη σχολή (απ’ τον οποίο είχε πάντα κάτι να διδαχτεί, όπως ομολογεί και πάλι ο ίδιος) σαν ένα ξεχωριστό μέλος της. Όπως ο Σαούλ βρήκε το φως του ακούγοντας τη φωνή του Ιησού στο δρόμο προς την Εμμαούς, όπως ο Μπιθικώτσης από το Ελαφρό Τραγούδι που τραγουδούσε μέχρι τότε μπήκε στο δρόμο του Λαϊκού, ακούγοντας Μάρκο Βαμβακάρη, έτσι κι ο Απόστολος Νικολαΐδης ακολούθησε τη λεωφόρο του Λαϊκού Τραγουδιού, ακούγοντας τη φωνή του Στέλιου Καζαντζίδη από τους δίσκους των 78 στροφών.
Το 1961 κατέβηκε στην Αθήνα, με σκοπό να πραγματοποιήσει το όνειρό του. Στο στούντιο της Columbia, με συνοδεία μπουζουκιών του Κώστα Παπαδόπουλου και του Λάκη Καρνέζη, τραγουδάει δοκιμαστικά, προκειμένου να εγκριθεί η φωνή του, το «Δυο πόρτες έχει η ζωή». Ο Στέλιος Καζαντζίδης κι όσοι άλλοι βρίσκονταν εκείνη την ώρα στο στούντιο ενθουσιάζονται κι ο Απόστολος υπογράφει συμβόλαιο με τις δίδυμες εταιρίες Columbia και His Master’ s Voice μέχρι το 1967. Τραγουδάει σε δίσκους 45 στροφών Τσιτσάνη, Γενίτσαρη, Χιώτη, Καλδάρα, Λαύκα, Κλουβάτο, Καραμπεσίνη, αλλά τα τραγούδια που του παραχωρούσε η εταιρεία δεν είχανε το προφίλ της επιτυχίας. Έτσι από τη μια πόρτα της Columbia μπήκε το 1961 κι από την άλλη βγήκε το 1967. Τότε υπέγραψε συμβόλαιο με τη μικρή εταιρεία Βεντέτα, όπου τραγούδησε τέσσερα τραγούδια του Χρίστου Κολοκοτρώνη.
Παράλληλα με τη δισκογραφία, ο Νικολαΐδης τραγουδούσε και στα νυχτερινά κέντρα, άλλοτε με Καζαντζίδη - Μαρινέλλα κι άλλοτε με Καλδάρα, Λαύκα, Παπαϊωάννου κι άλλους προγενέστερους λαϊκούς συνθέτες και δεξιοτέχνες. Ο σεβασμός του απέναντι στις προσωπικότητες και στο έργο των παλιότερων συνθετών είναι αυτός που θα οδηγήσει αργότερα το Νικολαΐδη να τραγουδήσει τα μάγκικα τραγούδια (απαγορευμένα και μη) κι έτσι να γίνει ο γεφυροποιός που συνδέει τις εποχές Τούντα και Βαμβακάρη με την εποχή Στέλιου Καζαντζίδη.


Στα 1968 μια καλλιτεχνική περιοδεία του τον οδηγεί στο Τορόντο του Καναδά, όπου συνεργάζεται με τον κορυφαίο δεξιοτέχνη του μπουζουκιού Χάρη Λεμονόπουλο για δυο χρόνια. Από εκεί μετακινήθηκε στις ΗΠΑ, όπου εγκαταστάθηκε στη Νέα Υόρκη, αργότερα παντρεύτηκε κι απόκτησε δυο κόρες. Ωστόσο η συνεργασία του με το Λεμονόπουλο θα αποδώσει ένα σπουδαίο δισκογραφικό καρπό: τον πρώτο δίσκο μακράς διαρκείας του Απόστολου Νικολαΐδη, με τον τίτλο «Γυάλινος κόσμος» (1969). Εδώ φαίνεται καθαρά η τάση του Απόστολου Νικολαΐδη να γεφυρώσει την εποχή Βαμβακάρη με την εποχή Καζαντζίδη σε ένα ενιαίο και ομοούσιο είδος που είναι το Λαϊκό Τραγούδι.


Μερικά απο τα τραγούδια που Ερμήνευσε παρακάτω

ΑΓΑΠΗΣΑ ΚΑΙ ΜΙΣΗΣΑ(Γιωργου Λαυκα)
ΑΓΑΠΗΣΑ ΚΑΙ ΜΙΣΗΣΑ(Γιωργου Λαυκα)με Ταξιμι
ΑΝ Μ ΑΞΙΩΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ
ΑΠ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ(Απ τις Παρανομιες μου) (&)
ΑΠ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑ(Ο πονος του πρεζακια) Μουσική-Στίχοι Ανεστης Δελιά
ΑΠΛΩΣ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΑ
ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΑΛΑΞΕΣ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ  1966 (Πες μου αγαπη μου γιατι) δεκαετια 60
ΑΠΟΨΕ Μ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕΣ(Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)
ΑΠΟΨΕ ΣΚΑΝΤΑΛΙΑΡΑ ΜΟΥ     (Ηθελα να μουνα πασας)
ΑΠΟΨΕ ΦΙΛΑ ΜΕ
ΑΣ ΟΨΕΤΕ Ο ΕΡΩΤΑΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;ΦΡΟΝΗΜΟ ΠΑΙΔΙ
ΑΣ ΠΕΘΑΙΝΑ ΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ (Μανωλη Χιωτη)1967
ΑΣΕ ΜΕ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΟΥ με Βουλα Γκικα      Λουμπ
ΑΣΥΜΟΡΦΩΤΗ(Αλλα λεω κι αλλα κανεις) (Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)
ΑΣΥΜΟΡΦΩΤΗ(Χρ.Κολοκοτρωνη)Α''Εκτ 1967
ΒΑΔΙΖΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΙΛΩ   Μουσική-Στίχοι Γιάννη Παπαιωαννου
ΒΑΛΤΕ ΜΟΥ ΔΥΟ ΚΑΝΑΒΟΥΡΙΕΣ(Γαρυφαλιες)(Οταν πεθανω βαλτε με) Μουσική-Στίχοι Μ. Δασκαλακη
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΟΝ ΑΡΓΙΛΕ (Ο ξεμαγκας) Μουσική-Στίχοι Βαγγελης Παπαζογλου
ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ ΚΟΣΜΕ ΕΝΑ ΚΟΡΜΙ  1976   (Ηθελα να μουνα πασας)
ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΕ ΒΛΑΜΙΣΣΑ(Γιαν.Εϊτζιριδη(Γιοβαν Τσαους)
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΝΙΑ ΣΟΥ (Μ.Χατζηχριστου)
ΓΙΑΛΑ ΓΙΑΛΑ Σ' ΑΓΑΠΩ     (Ηθελα να μουνα πασας)
γΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ με Ρια Κουρτη 1963
ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙ (Μ Χατζηχριστου)
ΓΥΑΛΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
ΓΥΡΝΩ ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΛΗΤΗ(Δεν εχω μανα δεν εχω σπιτι)
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΥΣΑΦΙ ΣΑΝ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ
ΔΕΝ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΦΥΛΑΚΗ(Δ.Λαδοπουλου)#(Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ με Απ.Καλδαρα(Απ.Καλδαρα)His Mastrer Voice 7PG 1966
ΔΕΝ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙΣ
ΔΙΝΩ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ
ΔΩΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΙΕΙ
ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΚΡΙΝΗ
ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΠΑΘΑ ΚΥΡΑ ΜΟΥ     (Ηθελα να μουνα πασας)
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΨΕ ΣΤΑ ΜΕΡΑΚΙΑ(Φερε μας καπελα Κρασι)
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΨΕ ΣΤΑ ΜΕΡΑΚΙΑ[1967 με Κουλα Κελαρη]
ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΙ (Π. Τουντα )
ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑΝΕ ΤΟ ΠΑΝ   1966 δεκαετια 60
ΕΙΣΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΣΩΤΗ(Ν.Φ.Τουρκακη-Ε.Μωραιτη=Περιστερη)(Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)
ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ
ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΚΛΙ ΜΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΣ(Γιωργου Μανησαλη)(Να χαρω Μαγκια)
ΕΛΑ ΦΩΤΙΑ ΜΟΥ @
ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ(Γιωργου Μανησαλη)(Να χαρω Μαγκια)
ΕΝΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ(Ιωαννας Γεωργακοπουλου)(Το Πιτσιρικακι)(Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)
ΕΝΑ ΣΑΚΙΔΙΟ
ΕΝΑ ΨΙΧΟΥΛΟ ΣΤΟΡΓΗΣ με Βουλα Γκικα
ΕΣΕΝΑ ΕΧΩ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ με Μανωλη Χιωτη     δεκαετια 60
ΕΣΥ ΜΕ ΠΛΗΓΩΣΕΣ ΒΑΡΕΙΑ
ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΠΩΣ Μ ΑΓΑΠΑΣ
ΖΟΥΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΒΑΡΚΑ ΜΠΗΚΑ  (Ζειμπεκικο σπανιολο)Μουσική-Στίχοι Γιωργου Μπατη
Η ΚΑΦΕΤΖΟΥ με Βουλα Γκικα 1963 (Η Καρδια σου ειναι αλου) δεκαετια 60
Η ΛΑΔΙΑ  Μουσική-Στίχοι Ανέστος Αθανασίου
ΗΘΕΛΑ ΝΑ 'ΜΟΥΝΑ ΠΑΣΑΣ     (Ηθελα να μουνα πασας)
ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ(Γιωργου Μανησαλη)(Να χαρω Μαγκια)
ΘΑ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΩ
ΙΣΟΒΙΑ ΜΕ ΡΙΞΑΝΕ(Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)
ΚΑΙ ΜΗΤΡΩΟ ΚΑΘΑΡΟ(Διασκ.&)(Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ  (Κι αποψε παλι μοναχος)(Μανωλη Χιωτη-Χρηστου Κολοκοτρωνη)2
ΚΑΝΤΕ ΤΟΠΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ (Γ.Μητσακη-Θ.Δεβενιωτη)(Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)
ΚΑΠΝΟΥΡΛΟΥ ΚΑΤΟΥΡΛΟΥ (Καπνουλουδες)
ΚΑΤΣΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΟΥ     (Ηθελα να μουνα πασας)
ΚΑΤΩ ΣΤΑ ΛΕΜΟΝΑΔΙΚΑ  Μουσική-Στίχοι Βαγγελη Παπαζογλου δεκαετια 60
ΚΙ ΑΛΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΥΚΙ(Γιωργου Μανησαλη)(Να χαρω Μαγκια)
ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΣΦΙΧΤΑ[1964με Β.Γκικα]δεκαετια 60(Να σε Γνωρισω αργησα πολυ)
ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝΑ ΜΕΓΑΛΟ (Σου ειπα ολα τα μυστικα μου)###
ΛΟΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ ####(Σαν την εξουσια που κοροιδευει το λαο)(πολιτιικο)
Μ ΕΣΤΕΛΝΕ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟ.(Ο Μαρκος μαθητης) Μουσική-Στίχοι Μαρκου Βαμβακαρη
μΑ ΠΟΣΟ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ
ΜΑΓΙΑ ΜΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΣ 1965 με Αννα Χρυσαφη δεκαετια 60
ΜΑΓΚΑ ΜΟΥ ΝΑ ΡΧΟΣΟΥΝΑ(Κατατζουζενη)Μουσική-Στίχοι Μάρκος Βαμβακαρης
ΜΑΓΚΑΣ ΒΓΗΚΕ ΓΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΗ  Μουσική Βασίλης Τσιτσανης Στίχοι Απόστολος Καλδαρας
ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΑΝΕ (Μαρκου Βαμβακαρη)1970   δεκαετια 60
ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΜΟΥ ΠΟΝΕΙ(Αρ.Μοσχου)(Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)
ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΓΙΛΕ  Μουσική Νίκος Μαθεσης Στίχοι Δημήτρης Λορεντζος
ΜΑΥΡΕΣ ΥΠΟΨΙΕΣ 1964    δεκαετια 60 #
ΜΕ ΠΟΛΕΜΑΣ ΜΠΑΜΠΕΣΙΚΑ (Μ.Χατζηχριστου)
ΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ
ΜΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΣ ΤΟ ΧΑΜΑΜ(Χαρεμι στο χαμαμ) Μουσική-Στίχοι Ανεστης Δελιάς
ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΑΝΤΡΑ (Γ.Μουφλουζελη)
ΜΗ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΝΑ ΠΙΩ(Γιωργου Μανησαλη)(Να χαρω Μαγκια)
ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΝ
ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ με Βουλα Γκικα
ΜΟΛΙΣ ΜΠΟΥΚΑΡΩ ΣΤΟ ΤΕΚΕ
ΜΟΝΟ ΕΣΥ Μ ΕΧΕΙΣ ΝΟΙΩΣΕΙ  1964 δεκαετια 60
ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ(Γιωργου Μανησαλη)(Να χαρω Μαγκια)
ΜΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΦΥΓΩ(Γιωργου Μανησαλη)(Να χαρω Μαγκια)
ΜΠΑΜΠΕΣΑ(Αρχιζω απο τωρα να σε καταλαβαινω-Μπαμ
ΜΠΟΥΚΑΡΑΝ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ ΣΤΟΝ ΤΕΚΕ  Μουσική-Στίχοι Γιωργου Ροβερτακη
ΜΩΡΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΝΑΤΙ ΣΟΥ (Για το γινατι σου μωρη) Μουσική-Στίχοι Μάρκος Βαμβακαρης
ΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΑΣ
ΝΑ ΣΕ ΖΗΛΕΥΟΥΝ ΠΙΟ ΚΑΛΑ (Θ.Καμπουριδη-Β.Παπαδοπουλου)
νΑ ΣΕ ΖΗΛΕΥΟΥΝ ΠΙΟ ΚΑΛΑ
ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ  (Εμενα μονο να πονας)  (1964  7PG 3485)
ΝΑ ΧΑΡΩ ΜΑΓΚΙΑ(Γιωργου Μανησαλη)(Να χαρω Μαγκια)
Ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ(ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ-ΛΙΤΑΝΕΙΑ)(Τσιτσανη)
Ο ΚΑΨΟΥΡΗΣ(Γ.Παπαιωαννου)
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΑΞΕ(Απ.Καλδαρα-Διασκ.Απ.Νικολαιδη))(Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)
Ο ΜΑΓΚΑΣ (Εγω μαγκας φαινομουνα)
Ο ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΟΣ με Νικο Γιουλακη(Ειμαι ερημο πουλι Σ Αγαπω και γιαυτο);;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Ισως Αναγνωστακης
Ο ΜΠΑΚΑΡΑΣ (Διασκ.&)Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη
Ο ΜΠΟΥΦΕΤΖΗΣ   Μουσική-Στίχοι Γιώργου Μπατη
Ο ΝΤΑΗΣ
Ο ΠΑΣΑΤΕΜΠΟΣ (Μ.Χιωτη-Γ.Γιαννακοπουλου)
Ο ΣΤΑΥΡΟΣ(Φτιαχτονε Σταυρο)   Μουσική-Στίχοι Μάρκος Βαμβακάρης
ΟΙ ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ (Ηρθαν τα μαντατα σου)(Θ.Δερβενιωτη-Κ.Βιρβου) Μουσική-Στίχοι Τόλη Χαρμα
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΙ(Γιωργου Μανησαλη)(Να χαρω Μαγκια)
ΟΛΟΙ ΟΙ ΡΕΜΠΕΤΕΣ ΤΟΥ ΝΤΟΥΝΙΑ (Βαμβακαρη)
ΟΜΟΡΦΗ ΠΕΙΡΑΙΩΤΙΣΑ(Καπλανη Κωστα-Δημ Γκογκου)
ΟΣΑ ΚΙ ΑΝ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ(Καθαριζω εγω για σενα)(Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)
ΟΤΑΝ ΚΑΠΝΙΖΕΙ Ο ΛΟΥΛΑΣ (Γ.Μητσακη)
ΟΤΑΝ ΠΙΝΩ ΤΟΥΜΠΕΚΑΚΙ   Μουσική-Στίχοι Μαρκου Βαμβακαρη
ΟΤΑΝ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΞ  Μουσική-Στίχοι Βασίλη Τσιτσανη
ΟΤΑΝ ΤΗ ΣΚΕΦΤΩΜΕ(Οταν η καρδια μιλα)(Γιωργου Μανησαλη)(Να χαρω Μαγκια)
ΟΤΙ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ
ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ##
ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ     (Ηθελα να μουνα πασας)
ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ(&)1966 His Master Voice  Εχω κανει τοσα Λαθη-Οπου ακους πολλα κερασια κρατα κι μικρο καλαθι)
ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΓΛΥΚΟ ΧΑΣΙΣΙ  Μουσική-Στίχοι Δημήτρη Μπαγιαντερα
ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΖΩΗ (Χρ.Κολκοτρωνη-Στ Χρυσινη)(Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)
ΠΕΘΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΓΚΑΣ
ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ(Η Φωνη του Αργιλε) (Ε.Παπαζογλου)(Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)
ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΟ ΚΟΡΜΙ His Master Voice 7PG 3579
ΠΕΤΡΑΔΑΚΙ ΠΕΤΡΑΔΑΚΙ (Απ.Καλδαρα-Ευτ Παπαγιαννοπουλου)
πΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ  Α'(Οταν ενας αντρας κλαιει)( Απ.Καλδαρα - Ευτ.Παπαγιανοπουλου)
ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΒΟΤΑΝΙ (Π.Ρωμιος Τ.Φιλιππου)
πΟΥ ΝΑ ΓΥΡΝΑΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΗΣΩ (Ξερεις ποσο σ αγαπω)
ΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ με Γιωτα Λυδια [1964](Τσιτσανη)δεκαετια 60(Κι ας μη μ αγαπας)
ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΕΜΕΝΑ(ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ ΚΛΑΙΕΙ)
Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΝ ΚΑΛΟ (Μ.Βαμβακαρη)
Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΕΜΠΕΤΑΔΙΚΟ
ΣΑΝ ΠΕΘΑΝΩ ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ,1970 Διασκευη Μπαμπη Μπακαλη [Παραδοσιακο]δεκαετια 60
ΣΤΑΛΑΓΜΑΤΙΑ ΣΤΑΛΑΓΜΑΤΙΑ 1966 δεκαετια 60
ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ(Εφουμερναμ' ενα βραδυ)(Πεντε Ποντικοι Βαρβατοι)Μουσική-Στίχοι Μάρκου Βαμβακαρη
ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ  ΜΟΥ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ με Αννα Χρυσαφη   (Τσιτσανη) 1964   7PG 3444
ΣΤΟ 13 ΤΟ ΚΕΛΙ ( Μουσική Γιώργος Λαύκας Στίχοι Γιωργου Λαυκα - Ν. Κάπαρη) 8
σΤΟ ΑΔΕΙΟ ΜΟΥ ΠΑΚΕΤΟ
ΣΤΟΝ ΑΔΗ ΑΝΤΑΜΩΣΑΝΕ    Μουσική Γ. Μαμμου Στίχοι Π. Χαλαρη
ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΕ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ
ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ,
ΣΩΣΙΒΙΟ ΓΥΡΕΥΩ(Μες της ζωης τα πελαγα)
ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ
ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΤΑ ΧΑΔΙΑ (Π.Πετσα) 1965 δεκαετια 60
ΤΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΑ ΒΡΑΔΙΑ
ΤΑ ΘΕΛΩ ΤΑ ΘΕΛΩ(Εισαι Μουρλια εισαι τρελα)##Τσιφτετελι(Γιωργου Μανησαλη)(Να χαρω Μαγκια)
ΤΑ ΚΑΡΠΟΥΖΙΑ   Μουσική Μαρκου Βαμβακαρη Στίχοι Σ. Ζαγοραιος
ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ(Γιωργου Μανησαλη)(Να χαρω Μαγκια)
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΣΟΥ(Διασκ.Απ.Νικολαιδη)
ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΣΟΥ ΤΑ ΚΙΤΑΠΙΑ     (Ηθελα να μουνα πασας)
ΤΑ ΣΠΑΡΜΑΤΣΕΤΑ(Αντ.Σακελαριου)(Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)
ΤΑΜΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥΜΠΑ(Γιωργου Μανησαλη)(Να χαρω Μαγκια)
ΤΑΜΠΑ ΤΟΥΜΠΑ(Η Γυναικα μου Ζηλευει)
ΤΕΤΟΙΑ ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ
ΤΗ ΖΟΥΛΑ ΜΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ (Δυο και δυο) Μουσική Στέφανου Κιουπρουλη Στίχοι Π. Σκουρτελη
ΤΙ ΕΙΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ  1966   δεκαετια 60
ΤΙ ΠΑΘΟΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ (Απελπιστηκα)(Μ.Βαμβακαρη)
ΤΙ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ     (Ηθελα να μουνα πασας)
ΤΙ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ με Κουλα Κελαρη 1967
τΟ ΑΓΑΛΜΑ
ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ ΑΠ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΑ(Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)(Τσιτσανη)
ΤΟ ΓΙΛΕΚΑΚΙ και Χορωδια Καλαματας
ΤΟ ΕΜΑΘΑ-ΤΟ ΕΜΑΘΑ με Κολητηρη [1963]  δεκαετια 60
ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΠΟΨΕ ΘΕΛΕΙ (Ι.Τατασοπουλου-Χρ.Κολοκοτρωνη)(Τσιφτετελι)
ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ Π ΑΓΑΠΩ(Δρομο Παιρνω δρομο Αφηνω)
ΤΟ ΚΟΥΤΟΥΚΙ ΤΟΥ ΓΙΑΒΡΗ (Ν.ΚαρανικολαΛ.Χαψιαδη)(Χαρε μπαμπεση Σταυρωτη)
ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ(Γιωργου Μανησαλη)(Να χαρω Μαγκια)
ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΝΑΝΙ     (Ηθελα να μουνα πασας)
ΤΟ ΞΕΚΡΕΜΑΣΑ ΚΙ ΑΠΟΨΕ(Χιωτη)(Τα δωδεκα Ευαγγελια του Αποστολη)
ΤΟ ΠΑΡΑΣΙΤΟ
ΤΟ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ
ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΖΩ (Μ.Χιωτη)
ΤΟΞΕΡΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ με Αννα Χρυσαφη 1967
ΤΟΣΟ ΠΟΥ Σ ΑΓΑΠΑΩ
τΟΥ ΧΩΡΙΣΜΟΥ Η ΩΡΑ
ΤΡΕΙΣ ΦΙΛΟΙ(Να ζησει η Σαλονικη και ολος Ο Βορας)Κομοτινη
ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΕΙ με Βουλα Γκικα  7PG 3182 , 1962  ## (Του κοσμου η Ψευτια)
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΕΙΣ ΦΥΓΕΙ
ΦΟΥΡΤΟΥΝΙΑΣΜΕΝΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΧΑΜΕΝΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ
ΧΑΜΕΝΗ ΜΟΥ ΧΑΡΑ
ΧΑΡΜΑΝΗΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠ ΤΟ ΠΡΩΙ(Σαλωνα) Μουσική-Στίχοι Μάρκος Βαμβακαρης
ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟΝ ΤΕΚΕ ΜΑΣ  Μουσική-Στίχοι Στέλιος Χρυσινης
χΟΡΕΨΕ(Οταν Χορευεις το Τσιφτετελι)
ΩΡΑΙΑ ΜΟΥ ΜΠΟΕΜΙΣΣΑ(Η Μποεμισσα)[1967]
Απόστολος Νικολαΐδης γεννημένος το 1938 απεβίωσε το 1999
4/ 5 stars - " Απόστολος Νικολαΐδης γεννημένος το 1938 απεβίωσε το 1999" Νικολαϊδης  Απόστολος .  Οι οικοδόμοι είναι άνθρωποι που στέκουν ανάμεσα ουρανού και γης, χτίζουν και τραγουδάνε. Με τα χέρια τους χτίζο...
loading...
Share on Google Plus

Σχετικά με Tromero.eu

Αγαπητοί αναγνώστες, μετά την ανάγνωση του περιεχομένου μην ξεχνάτε να μας κάνετε like. Παρακαλούμε γράψτε το σχόλιο σας σχετικά με το άρθρο με ευγενικό τρόπο. Η άποψή σας είναι πολύ πολύτιμη. Σας ευχαριστούμε.
    Σχολιαστε στο Blogger
    Σχολιαστε στο Facebook